Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се справяте с калта?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
    Ама на мен миенето в нас не ми е проблем, пускам помпата в кладенеца и мога да я джамбуркам и 2 часа ако искам. Проблемът е, че не искам да я мокря през ден, не искам песъкоструйката от гумите да жули непрекъснато праговете и задната броня. Понеже така отива боята на кино и излиза ръждата на праговете. Не съм съвсем сигурен, че калобраните не вършат работа, понеже колата е така направена, че гумите се подават доста точно в квадранта, в който лепят по купето. А калобраните затварят точно този квадрант. Въпросът е, че ще се загрози сериозно вероятно, а и трябва да се дупчи ламарината за рапидки, което неминуемо ще доведе до ръжда. Облепването знам че има до 5 години гаранция, ама като знам и нашето Слънце как жули тука, току виж някой даде 1К за тоя презерватив и той вземе че изгори на третата година. А и като виждам фолиото по автобусите как се свива и отлепва по краищата и как изглежат след като им го свалят за няма и няколко месеца... не са цвете за мирисане и фолиата. А не върви да караш мръсна красавица.
    Голяма кочина е тая територия!




    Колега един въпрос......................?Тая кола мислиш ли да я включваш в завещанието на внуците си или правнуците си?Хубаво е че си мераклия ама малко се филмираш според мен.........................Каросерията ще те издържи повече от матора...................................Нищо няма да и стане ако я миеш у вас,нема се скапе боята споко.Аз мойте коли всичките сам ги мил на село със студена вода с маркуч от чешмата,и нищо им няма.Мойта 156 на 13 години и 300 000км всичките навъртяни в Холандия където е най-голямата влага в Европа нямаше точка ръжда.На 147 едва ли каросерията е с по лошо качество.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #17
      eproHD и тук нази ни вали кален дъжд, от Африка си идва редовно.

      Аз лично моите коли с наличен двор и чешма си ги мия оправи ли се времето. Ако искаш някой друг да ти я измие цените стават асторономически или поне в София, или поне е това е в квартали близо до Витоша, иначе и по-евтино има ако скиташ. В Троян комплексно ми сруваше 5 лв, но не се ходи всяка седмица там.
      Last edited by SnapLackOfTraction; d.m.y г., 01:02.
      '05 Alfa 147 1.9JTD 115hp

      Comment


      • #18
        Тук оня ден беше валял такъв дъжд и редовно си вали. Ама не ни е това главния проблем, а кочината по улиците.
        За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Калобраните бранят задния а не теб.
          По въпроса с авто-миенето.....
          Имам си едно специално джобче на панталона, в което си събирам монети от по 1 лев.
          Като отида на автомивка (до Кауфланд в Дружба-2), миенето ми струва точно 5 лв +5 минути.
          1 омокряне, 2 четки с топла пяна и 2 изплаквания. Крайният резултат е повече от добър.
          Ми и на мен толкоз ми струва ама си пия кафето и зяпам миячката/руса/.Лятото не излизам от колата а си го барам докато се протяга да подсушава покрива и циците и се лепят на предното стъкло.Понеже съм финансово грозен и бакшиш не давам - толкоз, през стъклото.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Ми и на мен толкоз ми струва ама си пия кафето и зяпам миячката/руса/.Лятото не излизам от колата а си го барам докато се протяга да подсушава покрива и циците и се лепят на предното стъкло.Понеже съм финансово грозен и бакшиш не давам - толкоз, през стъклото.
            Темата е затова, как да си "браним" колите от калта а не, как да перверзничим по автомивките


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Преди години в зората на демокрацията във входа се настани някаква туристическа фирма.Собственика имаше две 33-ки червени.Един ден си миех Жигулата а той ми даде някаква кутия с паста, вика намажи си колата и 4-5 месеца няма да се цапа.Скоро след това изчезна заеба и фирма и алфи, оказа се пирамида.Та един ден си пастирах колата и след време разбрах че когато вали водата стои на капки а калта не се задържа.Пастата ми стигна за два пъти.Идея нямам каква беше, но 3 месеца след всяко намазване можеше да я измиеш с едно шише вода, просто поливаш и ако има нещо пада.Като се опръска мръсотията се свличаше.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                И откри ли каква е тая паста, колега? Все в някаква опаковка се е намирала, марка ала бала? Щото то не трябва да е мазно, че на мазното още повече ще се лепи прах, но трябва и да кара водата наистина да стои на капки, не да се маже калта по ламарините.
                За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                  И откри ли каква е тая паста, колега? Все в някаква опаковка се е намирала, марка ала бала? Щото то не трябва да е мазно, че на мазното още повече ще се лепи прах, но трябва и да кара водата наистина да стои на капки, не да се маже калта по ламарините.
                  Мазно е когато се използват продукти на силиконова основа ! Пастата трябва да е Карнаубов восък (Carnauba wax)
                  Аз ползвам ето тези и съм доволен !
                  Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                    И откри ли каква е тая паста, колега? Все в някаква опаковка се е намирала, марка ала бала? Щото то не трябва да е мазно, че на мазното още повече ще се лепи прах, но трябва и да кара водата наистина да стои на капки, не да се маже калта по ламарините.
                    Да де ама тва беше някъде преди 20-на години де да ти пазя кутийката.След като намажеш се полираше и после на пипане наподобяваше все едно пипаш тефлонов тиган.Нямам идея наистина за марка и на каква основа е било, помня само че на кутийката имаше три картинки на продукти от същата марка - за каросерия ,за шаси и за двигател.Последните две бяха течни и се нанасяли с пистолет.Наистина не мога да помогна повече, пък и вероятно има съвременни продукти, колегата гледам е постнал нещо.На мен ми мина мерака за такива неща защото поправката на олющеното по вратите се задържа максимум две седмици и кусура и калта.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment

                    Working...
                    X